Selasa, 12 Jun 2018

Buat Duit Dengan Shopee

Agak lama juga saya tidak mengupdate blog ini. Pendek cerita saya sibuk, namun saya cuba untuk luangkan masa, mencoretkan sesuatu, di sini.

Ya, baru baru ini saya terjebak dengan shopee, sebagai pembeli, yang membeli apa sahaja yang diingini. Dalam erti kata yang lain, saya curang dengan lazada, dan beralih ke shopee. Mungkin kerana harga yang kadang kala terlalu murah dan tidak masuk akal, tetapi benar.

Yang menariknya, jika ada kemahuan, kita mampu buat duit dengan shopee sebagai penjual, tanpa melalui prosedur yang ketat. Tetapi untuk merialisasikan semua ini, kita perlulah belajar sekurang kurangnya teknik asas dan salah seorang rakan facebook saya telah membocorkan rahsia beliau menjana Rm40,888 dalam tempoh 3 bulan, info lanjut bolehlah terjah di teknikrahsiashopee ( klik)

16 ulasan:

Mrs Pip berkata...

saya pun rasa nak curang dgn lazada ...

Farhana Jafri berkata...

wahhhh banyaknya!

Shafyqah Azahar berkata...

sha dah lama tak order kat lazada haha mmg semua shopee je

messarah berkata...

wah banyak nya!

ShirVen berkata...

Salam, slmt hari raya. Follow done

Lama dh curang ngan lazada, mcm shopee lagi murah

Mia Liana berkata...

wahhhh.... terbaik sangat ni...

Syiera Firdaus berkata...

Banyaknyaaa

#JMBELOG berkata...

wow hebat...

Shikin Razali berkata...

Wah, rezeki...

Miss Syahbanu berkata...

terbaik..

ejulz berkata...

setakat ni ejulz jadi buyer shopee je.. ada peluang nanti teringin nak jual jugak. Insyaallah.. :)

Sayidah Napisah berkata...

perghhh daebakkk 40K in 3 months!

Aerill Hassan berkata...

tak pernah lagi try beli brg dekat shopee .. maybe lepas ni nk try

Noor Akma berkata...

Wow... baru berjinak2 dengan shopee raya ritu...

Hani Rahman berkata...

Tak pernah lagi shopping kat Shopee, bagus nih membeli sambil tambah pendapatan.

Kak Feni berkata...

Shopee lagi best

Lazada 11.11 Blogger Contest: The Biggest One Day Sale!

Akhirnya kita bertemu lagi. Kali ini saya ingin berkongsi tentang sale besar-besaran di Lazada. Lazada kembali lagi dengan Lazada 11.11 Blo...