Rabu, 1 Ogos 2018

Keputusan Ronaldmohoni.com Hari Raya Aidilfitri 2018 Giveaway

Terlebih dahulu saya mohon maaf kerana lambat sehari mengumumkan keputusan Giveaway kali ini dan untuk makluman, hadiah dikurangkan kerana penyertaan tidak mencapai target.

Tanpa membuang masa, keputusannya ialah:-

Hadiah Rm10 x 2 orang

14. Nor Akma
9.  Syah Banu

Hadiah Rm 7
4. Mia Liana

Hadiah Rm 5 x 3
2. Mrs.Pip
3. Shirven
12. Mohd Khairil.

Jadi yang menang, tolong hubungi saya melalui emel: nald84@gmail.com.
Yang menang, tahniah saya ucapkan. Yang kalah jangan sedih. Kerana saya akan menganjurkan satu lagi giveaway or peraduan sempena kemerdekaan 2018. Sekian terima kasih

7 ulasan:

Mrs Pip berkata...

Ada nama saya lah .. Yeah.

Mrs Pip berkata...

bestnya nama tersenarai. thanks.

Sha Mohamed berkata...

tahniah buat semua pemenang..

Mia Liana berkata...

wahhhh.... alhamdulillah... tq2..

She Is Farahain berkata...

tahniahhhh kepada semua pemenang...

ShirVen berkata...

Ehh dapat lah 😁😁😁

Miss Syahbanu berkata...

done send email..tahniah pada pemenang..

Lazada 11.11 Blogger Contest: The Biggest One Day Sale!

Akhirnya kita bertemu lagi. Kali ini saya ingin berkongsi tentang sale besar-besaran di Lazada. Lazada kembali lagi dengan Lazada 11.11 Blo...