Selasa, 11 Julai 2017

Handphone Huawei Rosak Dan Terima Kasih Elsa

Dipendekkan cerita, handphone huawei saya rosak, asik nak update, update dan update. Last sekali, saya malas dah nak update. Beli Barulah, angkat ZTE blade A510 offer dari digi, nak beli Samsung J7, tak mampu, kalau mampu pun saya tidak akan beli, membazir. Hand phone nih bagus ke? Saya tidak tahu, baru sehari pakai, tunggulah saya buat review.

Ok, baru baru ini saya menang GA Dari blog elsaalicious. Terima kasih elsa, walaupun saya lambat sedikit respon dengan emel yang dikirim. Dia beri tempoh 3 hari tapi saya balas emel dia pada hari kelima. Ok, itu sajalah untuk hari ini, sekian.

1 ulasan:

Lea Azleeya berkata...

Wahhh kirenye hp raya la ni yek.. :)

Lazada 11.11 Blogger Contest: The Biggest One Day Sale!

Akhirnya kita bertemu lagi. Kali ini saya ingin berkongsi tentang sale besar-besaran di Lazada. Lazada kembali lagi dengan Lazada 11.11 Blo...