Selasa, 8 Ogos 2017

2 Sebab Uber Tidak Best

Terus terang, saya sudah lama memendam rasa dengan perkhidmatan Uber (macam teksi) ini, bukan memendam rasa cinta tapi saya dah semakin dah tak suka dengan Uber. Saya tak nak beri sebab yang banyak, cukuplah dua:-

1. Anggaran kos yang tidak tepat. Bayangkan, kos kat app Uber rm4, bila nak bayar bill rm7. Tiada traffic jem.

2. Pemandu Uber gemar mengambil laluan jauh dan memandu dengan slow. Motifnya, supaya mendapat bayaran lebih. Bukan semua, tapi ada.

Cukup. Tak nak cakap lebih-lebih, isteri saya cakap, nanti Uber saman. Sekian


1 ulasan:

noor azlan berkata...

GrabCar dah cuba?

Lazada 11.11 Blogger Contest: The Biggest One Day Sale!

Akhirnya kita bertemu lagi. Kali ini saya ingin berkongsi tentang sale besar-besaran di Lazada. Lazada kembali lagi dengan Lazada 11.11 Blo...